یوٹیوب سے 200$ ڈالرز ماہانہ کمانے کا تفصیلی طریقہ
Mr Beast Method
مسٹر بیسٹ MrBeast یوٹیوب کی دنیا کے سب سے کامیاب اور منفردCreators میں سے ایک ہیں۔ انہوں نے حال ہی میں یوٹیوب پر کامیاب ہونے کے کئی Secrets بتائے ہیں ۔ مسٹر بیسٹ نے بتایا ہے کہ کیسے انہوں نے اپنے یوٹیوب چینل اور دیگر پروجیکٹس کے ذریعے ایک منیٹائزیشن فلی ویل Flywheel تخلیق کیا جس سے نہ صرف انہیں مالی فائدہ ہوا بلکہ اس نے انہیں ایک مضبوط برانڈ بنانے میں بھی مدد دی۔
اس تحریر میں ہم مسٹر بیسٹ کی کامیابی کی حکمت عملیوں کو انتہائی تفصیل سے سمجھیں گے، تاکہ آپ بھی ان طریقوں سے فائدہ اٹھا سکیں اور اپنے مواد کو کامیاب بنا سکیں۔
مسٹر بیسٹ کی حکمت عملی ایک سادہ لیکن طاقتور سائیکل پر مبنی ہے:
برانڈز سے پیسہ حاصل کریں:
سب سے پہلے مسٹر بیسٹ نے برانڈز سے پیسہ حاصل کیا۔ یہ پیسہ اسپانسرشپ کے ذریعے آتا ہے۔ اگر آپ کا کنٹینٹ اچھا ہے تو آپ کسی بھی لوکل یا انٹرنیشنل برینڈ اسپانسرشپ لے سکتے ہیں ۔
ویڈیوز پر پیسہ انویسٹ کریں:
اس کے بعد مسٹر بیسٹ اس پیسے کو اپنے ویڈیوز میں استعمال کرتا ہے، جہاں وہ لوگوں کو گِو اویز (giveaways) یا بڑے چیلنجز کے ذریعے پیسہ، گاڑیاں، گھریلو سامان وغیرہ دے کر لوگوں کو متوجہ کرتا ہے۔
ویڈیوز کی پرفارمنس بہتر ہوتی ہے:
چونکہ ویڈیوز میں بڑے انعامات دیے جاتے ہیں، ان ویڈیوز کی پرفارمنس بڑھتی ہے اور ویوئرز کی تعداد میں اضافہ ہوتا ہے۔
بڑے اسپانسرز کی توجہ حاصل ہوتی ہے:
ویڈیوز کی بڑھتی ہوئی پرفارمنس کے باعث بڑے برانڈز اور اسپانسرز کی توجہ مسٹر بیسٹ کی طرف مبذول ہوتی ہے۔
یہ عمل دوبارہ دہرایا جاتا ہے:
ایک بار جب ویڈیوز کی پرفارمنس بڑھی اور بڑے اسپانسرز مل گئے، تو مسٹر بیسٹ یہ چکر دوبارہ شروع کرتے ہیں، جس سے ان کی کامیابی کا سلسلہ جاری رہتا ہے۔
اس سادہ لیکن مؤثر چکر نے انہیں بہت جلد $5,000 سے $10,000+ فی اسپانسر تک پہنچا دیا۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ کو اپنے مواد میں ایک طرزِ عمل اپنانا ہوگا جہاں آپ مواد سے پیسہ کمائیں، اور پھر وہی پیسہ اپنے مواد کی پرفارمنس بڑھانے کے لیے استعمال کریں۔
مسٹر بیسٹ نے یہ ثابت کیا کہ ویوئرز کی توجہ حاصل کرنے کے لیے تھمبنیل (thumbnail) کا انتخاب بہت اہم ہے۔ ان کی کامیاب ویڈیوز میں وہ تھمبنیلز شامل ہیں جن میں حقیقی حیرانی، جذبات اور شدت دکھائی دیتی ہے۔
"کچھ بھی اتنا دلچسپ نہیں ہوتا جتنا یہ دیکھنا کہ کوئی شخص ایک برا دن گزارنے کے بعد اچانک 'کیا!' کہہ دے۔"
جب آپ کا تھمبنیل لوگوں میں جستجو پیدا کرتا ہے اور انہیں سوچنے پر مجبور کرتا ہے کہ "یہ کیا ہے؟" تو وہ اس ویڈیو پر کلک کرنے کے لیے زیادہ مائل ہوتے ہیں۔ اس بات کا مطلب یہ ہے کہ ویوئرز جب سینکڑوں ویڈیوز اسکِپ کرتے ہیں، تو آپ کا تھمبنیل ہی انہیں روکتا ہے۔ اس لیے، اپنے تھمبنیلز میں جذبات کا بھرپور اظہار کرنا ضروری ہے تاکہ ویوئرز آپ کی ویڈیو پر کلک کریں۔
اس طریقے سے، آپ بھی اپنے ویڈیوز کے مختلف فارمیٹس آزما سکتے ہیں تاکہ آپ یہ جان سکیں کہ کون سا فارمیٹ آپ کے ویوئرز کے لیے سب سے زیادہ دلچسپ اور مفید ہے۔
یہ بات آپ کے لیے بھی اہم ہے کہ آپ یوٹیوب کو ایک طویل المدت منصوبہ سمجھ کر اس پر کام کریں۔ یہ کام وقتی کامیابی کے بجائے آپ کو دیرپا ترقی دے گا۔
"یہ سب کے لیے فائدہ مند ہے۔ جو لوگ ہم مدد کرتے ہیں وہ ہمارے ویڈیوز کی بدولت ہوتے ہیں۔ ہم ویڈیوز سے پیسہ حاصل کرتے ہیں تاکہ مزید بڑی پروڈکشنز کے لیے فنڈز فراہم کر سکیں۔"
اس حکمت عملی کا مطلب یہ ہے کہ آپ اپنی ویڈیوز کو ایک وسیع تر کاروباری ماڈل کے حصے کے طور پر دیکھیں گے اور صرف یوٹیوب تک محدود نہ رہیں گے۔
جبکہ منفی مواد فوراً تو ویوز حاصل کر لیتا ہے، مثبت مواد برانڈز کو زیادہ متوجہ کرتا ہے اور وہ اس قسم کے مواد کے لیے زیادہ پیسہ خرچ کرتے ہیں کیونکہ وہ اپنے برانڈ کو مثبت امیج سے جوڑنا چاہتے ہیں۔ اس لیے آپ کو ایسے ویڈیوز بنانے چاہئیں جو دنیا کو بہتر بنائیں اور آپ کے ویوئرز کے لیے فائدہ مند ہوں۔
مسٹر بیسٹ نے یہ ثابت کیا کہ جب آپ کے پاس وقت کی قلت ہو تو آپ انہیں نئے مواد کے مواقع میں تبدیل کر سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر، جب وہ کام کی مصروفیت کے باعث اینیمے دیکھنے کا وقت نہیں نکال پا رہے تھے، تو انہوں نے سوچا: "میں اینیمے دیکھتے ہوئے کیسے ویڈیوز بنا سکتا ہوں؟"
اس سوچ کے نتیجے میں انہوں نے گنتی کے ویڈیوز اور دیگر چیلنجز جیسے فارمیٹس شروع کیے، جو بعد میں ان کے سب سے کامیاب فارمیٹس بن گئے۔
یہ بات بتاتی ہے کہ انفرادی کری ایٹرز ایک حد تک ہی ترقی کر سکتے ہیں، مگر ایک منظم چینل کے ذریعے ترقی کی رفتار بہت زیادہ بڑھ جاتی ہے۔
مسٹر بیسٹ کی کامیاب مہمات میں سے ایک TeamTrees تھی۔ اس مہم میں انہوں نے نہ صرف اپنے ویڈیوز بنائے، بلکہ درجنوں دیگر تخلیق کاروں کو بھی اس مہم میں شامل کیا۔ اس کا نتیجہ یہ ہوا کہ اس مہم نے صرف 30 دنوں میں 20 ملین ڈالرز کا ہدف پورا کیا۔
یہ حکمت عملی بتاتی ہے کہ آپ کو صرف مواد بنانے کی بجائے، اپنے مواد کی تقسیم کے لیے نیٹ ورک بھی بنانا ہوگا تاکہ آپ کی پہنچ میں اضافہ ہو